Compania noastră activeaza pe piaţa IT din România începând cu anul 2004. Fondatorii companiei provin din mediul IT, avand o bogata experienţă, dobândită în proiecte atat nationale, cat si internaţionale, în domeniile consultanţă, analiză, proiectare si realizare de sisteme expert/aplicaţii ,precum şi alte servicii asociate (analiza, dezvoltare, mentenanţă, training).
Suntem axati pe cercetare si dezvoltare continua, crescand permanent valoarea instrumentelor pe care le construim.
Produsele si serviciile de baza ale companiei vizeaza implementarea de sisteme de management operational si sisteme de suport al deciziei integrate cu functii suport (gestiune documente, management de risc, B2B, Monitorizare si control, platforme GIS, evaluare si indicatori performanta, gestiune incidente, etc)
Pentru institutiile publice ne adresam cu solutii specifice in domeniul Guvernantei Corporative – sisteme pentru implementarea informatica a controlului intern managerial, monitorizarea activitatii pentru conformitatea cu prevederile regulamentelor de prelucrare a datelor personale, sisteme de gestiune documente si fluxuri de lucru, sisteme de management al riscurilor de hazard, sisteme de management al proiectelor.
Implementam solutii operationale, functionale, in timp record.