18 martie 2018

MANAGEMENT OPERATIONAL

Sistemul de management operational al Mobius se bazeaza pe platforma comuna Mobius EIP – Enterprise Information Portal – de unde si integrarea nativa a componentelor in consolidarea solutiilor specifice pentru fiecare implementare.

Cand stii ca o companie sau organizatie este pregatita sau are nevoie de un sistem de management operational?

  • cand compania/organizatia opereaza un dispecerat operativ
  • cand se pune problema predictiei la nivel de costuri operationale
  • cand se pune problema asigurarii unui nivel operational minim/ optim
  • cand se pune problema utilizarii indicatorilor de performanta incadrul procesului de management si coordonare a activitatii
  • cand trasabilitatea si managementul calitatii (existenta sistemelor de management al calitatii) inseamna mai mult decat “o certificare pe peretele organizatiei”
  • cand se pune problema unei strategii a companiei pe minim 3 ani, cu obiective masurabile
  • cand managementul doreste o trasabilitate clara a responsabilitatii in cadrul organizatiei si o evaluare precisa a performantei.

In esenta este vorba de un set de componente software pentru managementul operational:

  • Componenta/ Modul Dispecerat
  • Gestiunea documentelor
  • CRM & Time Track
  • Managementul Proiectelor
  • Managementul Sarcinilor
  • Managementul Calitatii
  • Gestiunea incidentelor
  • Componenta (GRC) software pentru asigurarea conformitatii adminstrative cu prevederile GDPR

Aceste componente sunt functii suport utilizate in implementarea solutiilor noastre de Guvernanta Corporativa, Managementul Operational al Activelor, Control Intern Managerial, Sisteme de management al riscurilor de hazard, Sisteme de monitorizare si control.

Componentele functioneaza individual sau integrat, avand la baza aceeasi platforma colaborativa.